iklan nuffnang

Friday, February 15, 2013

Valentine's Day? Yark!




Mungkin dulu saya tak tahu, tapi kini dah tahu.

Tak baik sambut Valentine's Day


Hari berkasih sayang? hari-hari pun boleh buat

Yang mana takda special One aka pakwe

Boleh bersayang-sayang dengan Mak Abah.

Dulu putus cinta masa Valentine day..

Haru betul, telefon pakwe aka ex la sekarang

"saya nak putuskan hubungan kita, saya nak tumpukan pada pelajaran" 
alasan taknak kalah, masa ni tingkatan 4....

Dan masa ni juga saya suam-suam feminin aka TOM, TOMboy 
so Ada aku kisah ..
Ops, terlebih sudah!


Hari-hari pun sama juga, yang tak sama pun bila ada masalah dan sakit.

Tengah pening cari rumah sewa sekitar putrajaya..

Aduyai!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

L.O.V.E

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

 Baby Birthday Ticker Ticker